wtorek, 19 listopada 2013

SPACER w PELERYNIE

Druty dały mi wytchnienie :)

i z małymi przerwami powstała peleryna z golfem. Miła i ciepła przyjaciółka na chłodne dni i wieczory. Kolory dodające blasku i energii, aby w szarych chwilach ładować akumulatory.
Troszkę przeleżała w szafie, aż w minioną niedzielę zabrałam ją na spacer, a że towarzyszyli mi dwaj Panowie z aparatami to powstał mini fotoreportaż.



 
 
zapraszam do wędrówki
 
 
 
 już prawie wszystkie liście zamieniły się w jesienny dywan
 
 
nie chciała stać w miejscu
 
 
chwila odpoczynku przed wejściem po bardzo klimatycznych, kamiennych schodach
 
 
wypatrywałam słońca, ale ... tylko pokropił deszcz
 
 
zabawa z listkami ;)
 
 
coś tam ciekawego się zadziało, bo Panowie mieli zwariowane pomysły
 
 
Taki to był właśnie spacer, pełen uśmiechu i pogody ducha w miłym towarzystwie Marcina i Roberta. Zabrakło jednej Osóbki, która została powalona przez jakieś tajemne moce ;), ale mam nadzieję, że następnym razem będziesz z nami Asiu. 
 
 
Dziękuję Wam  Marcinie i Robercie za piękne fotki.
 
A Wam Szanowni Goście dziękuję za towarzystwo w wirtualnym spacerze.

 
 
 
 
 
 


3 komentarze:

  1. Cudnie wyglądasz Aniu:)Zdjęcia piękne, tak jak i okoliczności przyrody. Pozdrowienia serdeczne dla Was Kochani od Drzewolków, mam nadzieję, że jak się u nas troszkę uspokoi w kwestiach remontowych ,będziemy mieli okazję wybrać się na wspólny spacer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna peleryna, piękne kolory i pięknie w niej wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :) świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń